L-L-Ledig

Egentligen har jag väl varit ledig sen jag slutade praktiken, men har ändå haft över mig lite skolarbete kvar. Men nu är ingenting kvar och jag är så himla glad över det.

Berättade ju att jag hade införskaffat en systemkamera, en canon 1000d :) Är supernöjd med den men nu måste jag bara lära mig den lite bättre ;)

Och nu är det bara en vecka kvar till själva D-day! Ojoj, vad jag är peppad. Jag tror det kommer bli så jäkla bra.

Imorgon ska vi även dansa med klassen så vi får in guldtrofedansen, annars är det kört känner jag!
Vi ska också äta middag uppe på våningen med våra älskade lärare och se till att dom blir lite rund under fötterna. Annars är det fan dålig stil tycker jag. Tror nog ingen skulle kunna vara så jäklig med våra lärare så dom skulle filma heller.

Men jag ska ta och fortsätta med min klänning :) Kanske fixar till något annat, måste leta kläder inför imorgon också. Mycket nu hurrni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0