Rensar

Jajamensan, du läste rätt!!

Jag har tagit bort alla mina lådor som jag hade i min stora gardurob så nu kan jag faktiskt även gå in i den. Min lilla walk-in-closet!
Ska ta och rensa här på skrivbordet också så jag får någon jäkla plats.
Just nu tar ju Hubert upp all min plats och det är inte det fagraste eller hur jag ska säga.

Har lagt märke till att alla mina grejer går sönder just nu, även fast det varit ett tag nu.
I alla fall, mobilen drog åt helvete på min födelsedag och det är fan en månad sen nu. Borde få tillbaka den snart tycker jag. Datorn gick också för några veckor sedan, pappa skulle kolla på den men har inte gjort det än. Så här sitter jag med en bärbar dator som jag fått av Isabella och David, svinsnällt är det i allafall. Den fick jag ju förra året så. Problemet är bara att det inte finns någon Y-knapp. Så får sitta och dampa på den för att jag ska få fram någon bokstav.

Men förhoppningsvis nu när han har fått till hemma (pappa alltså) så ska han väl försöka fixa datorhelvetet. Det är bara krångel med den där jävla dumburken alltså.

Om jag skulle fokusera på det positiva istället så skulle det nog stå "FÖR JAG SKA TA STUDENTEN, FÖR JAG SKA TA STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!"

Troligen skulle det nog stå enbart så också. Men det kommer det också haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0