Sommar innebär jobb

Hallå i rutan!

Som rubriken säger så kommer min sommar vara fartfylld med en massa arbete, vilket jag självfallet tycker är helt jävla underbart!

Har även börjat lära in mig sommarmenyn at oscars. Vilket känns underbart och efter midsommar kommer jag väl få hoppa in mer och mer. Och då kommer jag troligen hålla i förrätter och desserter ganska mycket. Så kommer väl springa emellan City Life och Ocars en del. Men det gör inte mig något. Ju mer jag kan jobba desto lyckligare är jag.

Eftersom jag är en sån person som vill ha lyx runt omkring mig så måste jag ju jobba mig upp till toppen för att få den lyx jag vill ha.

Planerar ju en USA-resa igen men då tror jag ska stanna längre och försöka kanske jobba lite om jag får in någon fot någonstans. Eller resa runt och se en del städer. Skulle gärna vilja se mer av San Fransisco. Men vill gärna se Washington och några andra städer. Det beror ju helt på vilka som ligger i närheten och såna saker.

Men i alla fall. Så här ser nog mina närmaste veckor ut. Kan bli någon ändring här och där.
Detta är ju bara mitt schema at City Life, sen om det blir något på Oscars vet jag inte. Blir som sagt schema efter midsommar :)

v 24
Mån 12-19
Tis 11.30-14.30 Oscars 18-21.20
Ons Oscars 15-21.30
Tors 11.15-19.15
Fre 10-16
Lör 12-16
Sön 11-16

v 25
Tors 11-14.30

v 26
Mån 11-14.30
Tis 12-17
Ons 11-14.30
Tors 12.15-19.15
Lör 9-15
Sön 11-16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0