Vax & brun utan sol

Tjena.

Malin och jag har idag köpt allting som vi ska pynta vagnen med. Så nu är det bara att få tid att göra det också. Även spreja lakan så man kan sätta upp dom!

Vi sprang även runt lite på birsta och stan för att köpa skrubbhandskar, och jag köpte vax till benen. Vi fick även tag i studentbiljetter till stads så nu är det fullt ös medvetslös både torsdag och fredag!

Som sagt, köpte ju vax och nu har jag provat att vaxa benen. Det gjorde ganska ont faktiskt, speciellt på ställen där huden är lite extra tunn. Så resten blir det med rakhyvel imorgon. Har även kletat in mig med brun utan sol så en gång till ska jag hinna med det imorgonkväll. Sen har jag ingen tid för mer. Då ska mamma få tillbaka den, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0