Agia Napa, Cypern

Hallå!

Jag tänkte bara slänga in ett kort inlägg!

Dragons förlora ikväll med typ 10 poäng, inte alls bra! Kommer vi trappa ner i tabellen tro? Det positiva var att dom bjöd på god glass som innehöll både godis, isglass OCH vaniljglass.

Sen ville Ullis att jag skulle ringa och hon kom med goda nyheten att dom hittat en bra studentresa för ungefär 4500:- och att hon och Sunkan hade bokat, så nu är jag svinpepp på att boka innan allt tar slut. Så klart vill jag att Malin ska boka med mig, Sanna L är redan kirrat. Försöker även övertala Milla att spara som en idiot och också följa med. Skulle ju vara underbart.

Så jag drar i alla fall till Agia Napa den 31 maj om planerna går min väg och kommer hem 8 juni, 2 dagar före studenten. Lycklig tjej jag är just nu. Känns som jag haft en ganska bra vecka! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0