Ballerina kladdkaka

Hallå!

Jag har nästan nyss kommit hem, eller rättare sagt ungefär en timme sen. Men ändå. Fick jobba några timmar extra idag för att Rebecca verkligen inte orkade jobba. Vilket egentligen inte jag gjorde heller. Men eftersom jag är så jäkla snäll så tog jag dom där extra timmarna och såg glad ut, eftersom det är pengar i slutändan!

Det gick ganska bra idag, skulle egentligen stått nere ungefär hela tiden idag. Men Rebecca ville inte stå uppe HELA dagen så jag fick stå tills jag skulle gå hem, vilket blev HELA dagen HAHA!
Har varit ganska flum idag men jag har haft en rolig dag idag ändå, snacka lite med Rebecca och Cissi när hon sluta om Ljustatiderna och vilka jävla flumsaker man gjorde där.

Just nu har jag provat ballerina kladdkaka, är väl inte stormförtjust men choklad är riktigt viktigt nu! Kan väl erkänna att det funkade med att doppa i mjölk. En ganska bra portion med "kladdkaka" om man jämför med det man får på caféer :p

En sak jag måste säga, fyfan vad är det med MEDIA MARKTS reklamblad? Är ju för i helvete löjligt stora, a1 eller något i den stilen. Nästan större än mig ju! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0