Blir smått galen

Hallå!

Mina fingrar kliar något in åt helvete, vill göra en ny bloggdesign men jag har inga direkt nya, roliga, fina bilder som jag skulle kunna använda. Men en ny design skulle jag vilja ha. Har fått lånat pappas systemkamera också så nu vill jag verkligen knäppa lite kort men när man ser ut som ett mysmongo så är det inte så trevligt att ta kort eftersom fin är man ju inte direkt :p

Men får väl ta någon dag när det är fint väder eller så och gå ut och knäppa lite kort. Skulle även vilja fota i studio, kom igen nu milla ;)

Aja, jag ska se sista 30 minuterna på Johan Falk, sen ska jag sova. Jag orkade ju inte plugga något ikväll så får hoppa provet imorgon, inte så att jag inte redan ligger efter i samhälle så tummen upp! Jag lägger energin på annat just nu istället!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0