Ingen lust

Hallå!

Har egentligen ingen lust att blogga just nu. Men jag gör det ändå :D

Igårkväll hade vi kök, så inte så konstigt att jag inte orkade uppdatera då. Det var ju första avsnittet av Greys också på aaaslänge, så jag kan ju säga att jag var överlycklig.tjej!

Det gick i alla fall asbra i köket, även om folk inte koncentrerar sig på det som är viktigt utan hellre håller på att lalla runt. Jag, Sanna, Marcus & Sven var i kallköket, vilket var riktigt skönt. Vi tog hand om en rätt var, jag fick ansvara över cheesecaken :D Kan ju erkänna att den blev jävligt god! Synd bara att jag tappa mer än halva när jag skulle ställa tillbaka den i frysen :s

Idag har det varit lite skola med lunch, sen drog jag och Malin till birsta för att jag skulle göra av med lite kuponger som man fått i "Birsta city-häftet". Det blev 100:- billigare koss-hörlurar. Eftersom Hubert tuggat sönder sladden på mina gamla svarta så fick det bli nya idag, röda! Och så hade jag 20% på Scorett, så jag köpte mitt älskade armband som jag suktat efter nu aslänge. Blev inte så mycket billigare men det är ändå någonting! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0