Känns underbart!

Jag har slitit och slitit. Igår jobbade jag 4 timmar + skolan. Sen drog jag dirr till sporthallen för att kolla på dragons vs solna, blev ännu en förlust. Sen så åkte jag hem, Ullis kom och vi började dricka lite vin, bara för att vi kände för det. Vi snackade massa snusk och lyssnade även på massa disneymusik!

Filip kom sen och vid den tidpunkten var jag väldigt rund under fötterna, enbart för att Ullis hela tiden sa "du ligger efter". Men vi hade kul! Ullis drog hem och Filip stannade kvar så jag slet upp honom imorse, kan ju inte påstå att jag var direkt stadig då heller. Just det! Gick in i tvn i natt också, Hubert busade i slasken i köket och jag vakna, så tog honom i famnen och lyckades så klart gå in i tvn :p

Klev upp 8 för att gå till jobbet, började 9. Kände hur riktigt jävla seg jag var, Filip också. Kom in och börja jobba, när det blev lugnt kände jag hur allt bara gick segare och segare, då blev inget bra. Vid 12 kom både Rebecca och Petra, sällskap - Awesome!

Blev ganska mycket idag ändå, jag var så lycklig när kl slog 15 och jag fick gå hem! Mamma och Janne kom in så vi gick och prova jackan jag la undan igår så jag köpte den och ska lämna tillbaka den andra. Den var för snäv i ryggen. Efteråt hämtade jag ut klänningen på posten, så nu sitter jag i den. Sitter perfekt, inte för stor och inte för liten. Ska se ifall Anita kanske vill fixa någonting på den men har inte riktigt granskat den än.

Den är i alla fall jättefin och sitter bra på. Nu fattas bara lite småplock, något sidenband och nitar kanske :) Då är den rocker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0