Ojojoj, torrt här!

Här var det riktigt torrt!

Känner att jag inte har haft tid för att uppdatera direkt. Men just nu har jag väl några minuter över så jag lägger dom till er!

Skrev ju i förra inlägget att dragons hade övertaget i första matchen i kvartsfinalen. Nu i torsdags när dom spela borta så gick allt åt helvete! Dom förlorade ganska stort, med poäng! Så det kändes ju jäkligt tråkigt. Jag skyller på att det var för att Andrew hade stukat foten och inte kunde spela. Det var ett minus. Och att Miroslav filmar hela jävla tiden gör inte saken bättre. Han borde lägga ner lite mer tid på att sätta bollen i korgjäveln istället och ta returer.

Annars så har jag haft ganska jobbigt i skolan, hade en uppsats som skulle vara inne på fredag senast 00:00! Så jag satt väl ganska spikad framför skärmen och letade fakta ett jävla bra tag där på torsdag och fredag. Hade börjat lite smått på tisdagen men då hade jag ju bara kunnat skriva ca 1 sida, skulle vara minst 5. Men till slut fick jag ihop 6 sidor.

Helgen har varit fylld med fest ungefär. Malin skulle jobba på fredagkvällen på södra så jag hämtade henne runt halv 12. Då åkte vi hem till mig och gjorde oss klar för krogen, Swingfly spelade på Allstar. Så vid kvart i 1 tog jag, milla och malin en taxi in till stan. Det var helt okej där, ganska mycket folk faktiskt.

Lördag såg ut så att jag skulle tvätta, vilket jag fick göra hela dagen. Men hann med att dra ner på stan en sväng och köpa nytt vitt linne, lackleggings, svarta leggings och hittade en hoodtröja på rea så den fick också följa med hem. Sen tvättade jag klart och gjorde mig klar för fest. Sanna kom och skjutsade mig och milla till södermalm, där vi hade överraskningsfest för Lina! Drog senare ner till krogen, vilket jag inte var pepp på!

Idag sov jag riktigt jävla länge, ända fram till 14:30! Så ringde mamma och gjorde mig klar och åkte dit för att gratta Janne, drog sen hem och Lina kom så nu ikväll har vi kollat på sex and the city-avsnitt och varit en sväng på mcdonalds :)

DAGENS MYSOUTFIT! - nedslitna lackleggings och hoodtröjan jag köpte igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0