Ortopeden

Tidigare idag fick jag ett samtal från ortopeden, sjukhuset. Dom frågade ifall jag skulle komma dit för intyg till trygghansa. Vilket jag ska ha eftersom jag bröt handleden för TRE år sen.

Skulle fått komma för ett år sen egentligen men då fick jag tid den 14 maj och jag kom hem den 15 maj från USA. Kändes stabilt att jag inte kunde fått den lite tidigare eller senare liksom. Aja, nu ska jag få komma men tycker det är lite dåligt att dom sa att jag skulle få en ny tid mellan november -09 - januari -10. Nu är det liksom mitten på mars och jag får komma i slutet, den 25 mars. Och knepigaste tiden också, halv sex på kvällen.

Men jag är glad för att jag får komma dit, då skiter jag i vilken tid det är, missar ju i alla fall ingen skola då när det är så sent. Hade jag iofs inte gjort ändå men wtf. Så sen får vi väl se vad som händer och fötter efter det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0