Studentklänning beställd!

Jag berättade ju att jag hittat en superfin studentklänning som var svinbillig, gick då på 99:-
Nu kollade jag igen eftersom Milla ville se bild, så då kollade jag en extra gång och dom höjt klänningen med 60 spänn. Visst egentligen en fis i rymden, men det är ändå frakt + faktura :p

I alla fall, klänningen blir allt som allt 227:- och det är inte alls dyrt ju. Sen blir det nog att jag köper lite grejer och fixar till den, kanske måste sys in men det är ju inga problem alls! Så är det ju när man fått plågan med stora bröst och rumpa/höfter! Men i slutet av nästa vecka får jag hämta den och hoppas den sitter lika fint på mig som på modellen. Jo tjena, HAHA!

Vad tycks? :) Kommer vara så snygg på när man är brun också tror jag!


Kommentarer
Postat av: Marlene

Jättefin... när blir studenten??? KRAMIZZZ

2010-03-13 @ 21:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0