.. 3 veckor senare

Har fan inte hänt mycket här eller ;)
Inte i mitt liv heller kan jag väl påstå.

Valborg var en jävla kväll om jag får säga det själv. Vi bastade, grillade och bubblade. Vissa blev full och vissa fick lårkaka. Inte smart att ha en hal trapp utan halkskydd, a big nono..

Det enda "stora" som har hänt är väl att jag blivit ett år äldre, ett år närmare pensionen. Så jag hade lite släkt här på onsdagen när jag fyllde år. Det var riktigt trevligt.

Annars var det en riktig karusell igår för min del, skulle inte alls gå ut men slutade med att man hamnade på både daltons och irish. Och jag råkade visst somna bara lite inne på toan på mcdonalds. Woups liksom ;) Men sånt som händer.

Jag kan väl erkänna att jag inte har mått så bra idag dock. Men vi laddar om och kör på en utekväll. Fast det blir nog lite lugnare för mig ikväll :)

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0