Grilla

.. Ska vi göra ja.


Hoppas bara Fanny hör av sig alldeles strax så man kan ta och åka :)
Igår var en trevlig kväll. Blev att jag och Milla åkte till Jakob och grillade, samt bastade och badade. Första doppet för i år gjorde jag lite fegt, i en pool med 23+ i. Men kallt var det ändå tyckte jag.

Så blev ett snabbt "dopp" och sen sprang jag och Fanny in i bastun. Efter kom dom andra.
Lite senare blev det längre bad för min del, lite wrestlingmatch blev det också. När Fanny och Jakob ville lägga sig så fortsatt jag, Jocke, Kalle och Jens hemma hos Kalle. Dock drack inte jag något eftersom jag ville vara körduglig idag.

Nu hoppas jag vi kan åka, hon ringer nu :)

Heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0