Huvudvärk va

Mitt huvud håller på att sprängas nu. Det var inte så här illa förut.
Jag har införskaffat en rolig liten "leksak" idag, känns lite roligt. Blir att leka lite imorgon kanske.
Har ju en annan överraskning imorgon också. Sånt här tycker jag är roligt.

Annars idag hade vi träff med klassen uppe på norra. Grillade korv, gick frågeslinga om lärarna på altinska, spelade brännboll och skojade med lärarna.

Det var ganska roliga frågor, några som jag kommer ihåg lät såhär:
"Vem har fastast rumpa?"
"Vem har vunnit en stripptävling?"
"Vem har badad i vängåvan?"
"Vem blev avrunkad igår?"


Vissa frågor var ju inte så svåra egentligen, våra lärare är ju ganska skvallriga och konstiga av sig. Vilket du som läser kanske inser med dessa frågor.
Vi fick ju även svar på den sista frågan och det var ganska roligt. Men vafan, i våran klass finns det ingen dålig stämning, så det enda man gör är att skratta.

I alla fall så bestämde jag mig förut för att inte göra den sista uppgiften för jag känner att eftersom betygen sätts imorgon så kommer Moa min svenskalärare ändå inte hinna läsa skiten. Även om hon ville att jag skulle göra så mycket som jag kunde så känner jag det att ett G är lika bra som ett VG. Dock tycker jag själv att uppgiften jag skickade in igår var jävligt bra gjord så den ligger på VG-nivå så är inte det min uppgift att bestämma det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0