Känns inte som tisdag

Det känns inte riktigt som tisdag för mig idag, jag vet inte varför men.

Idag har jag varit och handlat lite och köpt biobiljett inför fredag, kom på nu när jag skriver att man kanske ska ta och boka ett bord också inför fredag så man inte får ett dåligt bord :p

Tror det kan bli en rolig helg detta, med bravader som bara den eller något i den stilen. Skolan vill jag inte ens tänka på men har bara några grejer kvar och det är i svenska. Så ska väl ta och sätta mig med dom så fort jag bara kan!

Ska nog ta och gå upp till Rebecca en stund och träffa deras kisseunge :)
Men först tror jag att jag tar och dammsuger, resten kan jag ju göra i natt. Skulle inte se så bra ut om jag dammsög mitt i natten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0