Kanye West

Hallå i rutan.
Solsken utanför mitt vardagsrumsfönster? Yes!

Tråkigt bara att man jobbar hela dagen idag så man känner att man inte har tid för att sätta sig ute i parken precis utanför fönstret och mysa på. Hoppas på bra väder imorgon i så fall blir det fan att jag lägger ut en filtjävel och ta någon kall också :)

Igårkväll jobbade jag från ca 18-02. Det gick ju bra, typiskt är det att dom har tagit in för mycket folk så dom måste skicka hem folk. Men jag fick stanna så det var ju skönt. Blir samma tid idag och har även jobbat på åhlens idag 9-15. Så jag har väl gnällt en del på att jag är trött och att jag lämnat hjärnan hemma. Men sånt som händer! Kommer i alla fall bli samma tid ikväll ungefär. Sen är jag ledig ett tag. Ska väl se när jag ska jobba nästa gång.

I alla fall så är min studentklänning insydd och nästan helt klar så ska förhoppningsvis hämta den imorgon. Annars är det mösspåtagning på onsdag kl 12 så då blir det fest. Har redan bestämt mig för att Cilla ska få hjälpa mig hem. Kommer kanske inte vara kapabel till det, haha.

Och nu har jag suttit och dunkat massa Kanye West-låtar så jag är jättepeppad. Slänger upp några låtar som är favoriter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0