Makes no sense

Jag har upptäckt att jag gillar korta statusuppdateringar på facebook. It makes my day a little bit more fun.
Annars har jag gått och införskaffat en systemkamera. Det är nog det bästa jag köpt på ett bra tag. Paketpris + 3 års försäkring = ca 5300.

Då ingick alltså:
  • Kameraväska
  • Linsduk
  • 8 gb minneskort
  • Kortläsare
  • 60 st a4 framkallningar
  • Kamerahus + objektiv
Kan ha varit något jag glömt men det spelar ingen roll för det är min kamera och jag är så lycklig :)
Nu kan jag fota allt utan att be om lov för att låna pappas kamera, och jag har en dunderkamera att ta med på alla resor och i sommar kommer den vara perfekt.

Det är söndag idag. Helgen har gått fort och sovit har jag inte gjort direkt mycket förutom idag när jag sov ikväll till och med. Blev både fest i fredags och igår.
Fast i fredags var det ju egentligen så att det viktigaste var att jag, Rebecca och Camilla skulle på Sex and the City 2 och så blev det tacobuffe på biteline. Jag kan ju erkänna att det var gott :) Efter det blev det så att Rebecca gick hem och jag och Milla mötte upp Fanny som också hade sett filmen och träffade Jakob och gick sedan vidare på Invito för att fortsätta kvällen.

Vi splittades senare för och Jakob och Fanny gick på Oscars och Milla och jag gick över gatan till Allstar. Där hade jag trevligt eftersom det var så många kända ansikten :) Blev en efterfest på det och jag kom väl hem kl 7 på morgonen. Tog första bussen hem, det gillas ju eller?

Vaknade utav att Rebecca ringer och frågar om jag vill jobba. Vilket jag först inte ville men blev sen att jag stack ner och delade ut reklamblad för det var ju Mange Schmidt på Memento på lördagkväll. Fick 200 :- för det + gratis inträde till Milla och mig. Det bästa med kvällen var att man inte gjorde av med några kronor alls. Fick även några bra bilder på Mange. Han är ju alltid bra :)

Idag har varit en riktigt slödag. Det enda vettiga jag har gjort var att gå ner på stan för att äta frukost. För att sedan gå hem och lägga sig i sängen igen :) Men Hubert och jag har haft det så himla mysigt. Han är verkligen min pojke, min lilla bäbis :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Eller?

2010-06-01 @ 02:46:51
URL: http://nanoninga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0