Nagellack & armband

Jag är så glad idag. Titta mitt armband, det fick jag av min femåriga systerdotter Anna, och hon hade gjort det själv. Jag fick också ett halsband som dock inte kom med på kort, men det var också riktigt fint :)

Annars "imorse" när jag vakna så duschade jag och mötte upp Cilla och gick ner på jobbet till Helene. Var ju tvungen att få något i magen. Så hade också sett att det var rea på nagellack nere på HM. Så jag drog med mig Cilla ner och köpte 4 st. Kände att det var jag värd ;D Så ett mörkblått, ljusblått, rosa och mintgrönt fick följa med hem till min samling.

Var en sväng på oscar förut också och sa hej till Anders och Danne som jobbade, dukiga pojkar! Så hämtade jag mina kläder och drog iväg till mamma för att hämta bilen, så dom bjöd på mat. Kinda thaimat. Riktigt gott och fick med mig resterna hem. Så jag är glad flicka nu eftersom jag är lite hungrig. Jag funderar på att värma det och äta något annat till middag imorgon :)

Btw, NU har jag uppdaterat Malin och Milla. Nöjda nu? :D
Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0