Bantingskur

Dåså.

Jag blev rädd för några helger sen när jag ställde mig på vågen hemma hos en kompis.
Sen jag flyttade hemifrån för ett år sen har jag gått upp ett och annat kilo.
Detta är jag inte stolt över och har sen 1 oktober försökte äta bättre.
Jag har blivit bättre på mina matvanor men ibland faller jag tillbaka.
Har bestämt mig för att försöka hoppa över potatis, ris och pasta.
Det är fan skitsvårt, jag som älskar potatisgratäng, all pasta och ris till min wok.

Jag har inte ens tänkt på potatisgratängen förrän nu när jag satt mig ner och börja skriva.
Men fan, detta ska jag lösa! Hemma hos mina föräldrar finns även ett litet och behändigt gym
för dom som bor i området, det blir att sätta sig på cykeln där lite nu och då när jag inte känner
för att ut och powerwalka.

Har ju tagit mig i kragen och köpt mig ett par dämpade skor för jogging så är dags att använda dom.
Eftersom jag behöver lite hjälp på traven så köpte jag mig även ett paket nutrilett quick start.
Smakar inte så illa som jag hört att det ska göra. Som en chokladdrink typ bara :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0