Måndagkväll

Och det händer inte ett förbaskat skit.

Jobbat 8 timmar idag, gick plus 3 timmar så jag är nöjd.
Problemet är bara att vakna kvickt av att jag trodde jag försovit mig. Vilket jag inte gjort, utan bara vaknat fem minuter innan klockan skulle ringa. Låg och drog mig ett tag tills jag hörde världens krasch! Då hade såklart Hubert rivit ner tavlan i köket. Ännu en tavla kattfan gjort sönder, samma även.

Så fick ställa mig och plocka upp alla glasbitar och drog på mig kläder för att dra mig ut i kylan och till jobbet. Men allt gick bra i alla fall och ikväll är mitt huvud helt slutkört och det värker. Ögonen vill inte riktigt hålla sig uppe och allt här är förbaskat tråkigt. Så funderar på om jag ska stänga av datorn, gå tillbaka till soffan och dra täcket över mig och se klart på csi miami och sen csi. Efter det kanske något avsnitt ifall jag fastnar, annars hopp i säng. Imorgon är jag ledig, så får sova ut lite :)

Detta bjuder jag på idag. Denna kille bjuder jäkligt bra på sig själv, diggarn!


Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHAHA!!!!! SNYGG xD

2010-10-22 @ 14:33:37
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0