Mitt namn är mycket & jag vill ha mer

Det känns i magen och i armarna.
Nu jävlar ska det gå åt rätt jäkla håll.
Jag är inte sugen på att lägga mig och sova.
Börjar en timme tidigare imorgon, 10.00.
Så borde sova, men känner inte fört.

Imorgon blir det promenad hem om det inte regnar.
Men enligt info av min käre far så skulle vädergudarna vara snäll.
Det står jobb på schemat 6 timmar imorgon, skönt.
Efter det måste jag banne mig kolla tvättstugan.
Har för mig att jag skulle tvätta något datum nu snart.

Annars idag blev det jobb 5 timmar.
En tripp ut till mamma på februarivägen.
Camilla kom och Lina plockade upp oss för dragonsmatch.
Med bra resultat ända från början så vann vi matchen.
Men Uppsala var på G efter halvlek.
Blev en del fouls för våran del men vi lyckades plocka hem poängen.

Nu har jag börjat knarka Linnros album inför 13 november.
Det är ju nämligen då han spelar på Aveny, så peppar i förväg.
Måste kunna visa att man är ett fan och kan låtarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0