11 timmars arbete.

Inte haft en bra dag idag.
Skulle egentligen jobbat 11-16 men eftersom hon som jobbade 8-16 ville vara ledig så ville hon att jag skulle ta det passet istället. Snäll som jag är gör jag ju det och får då jobba mellan 8-16.30. Men när jag kom dit imorse så såg det verkligen inte bra ut i cafeet. Jag blev irriterad eftersom jag ändå hade en massa saker att göra.

Så när väl Cilla kom kl 11 så sa jag som jag kände till henne, som tyckte jag skulle säga till. Vilket jag ändå tänkte göra. Senare på dagen ungefär en timme innan jag skulle sluta frågar Cilla på skämt ifall jag inte ville jobba till 19 istället. Jag sa först nej men började tänka om. Så till slut gjorde jag upp en deal med henne så hon fick gå hem min tid istället så jag stannade till 19.

När alla gått hem började jag känna mig trött och ensam. Så när jag såg Rebecca komma borta vid Kicks blev jag lite piggare och gladare. Bara lite efter det kom 3 till och då säger jag till om att stängningen varit dålig får jag en jävla utskällning, utav alla fyra. Känns ju jävligt bra utav jobbarkompisar & deras vänner.

Jag har och mår fortfarande jävligt dåligt över detta och känner att åt helvete med allt. Verkar inte vara något värt att man ställer upp och är snäll när dom vill vara ledig var tredje sekund, när man efter 3 års arbete öppnar munnen och faktiskt säger ifrån. Jag har faktiskt också en gräns som jag kände att den gick över ganska rejält idag. Det ska fan inte behöva vara så på en arbetsplats att man ska gå runt och nästan vara rädd för att säga något ifall man skulle få en utskällning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0