För mycket tid

Insåg för någon timme sen att jag har för mycket tid, fast ändå inte typ.

Jag har hunnit under dessa timmar jag varit vaken klurat och funderat på väldigt många saker. Det känns lite jobbigt eftersom jag inte vet hur jag ska hantera situationen som jag nu sitter i. Har sökt stöd i några vänner men vet fortfarande in eller ut.

Man blir lite konstig i såna här situationer har jag lagt märke till. Man blir mer reserverad av sig och, ja jag vet faktiskt inte riktigt. Kan inte lägga fram rätt ord riktigt.

Men speciellt jag blir lite mer tillbakadragen när jag lägger märke till såna saker. Funderar väldigt mycket på det och vet riktigt inte hur jag ska bete mig. Skulle helst bara vilja fråga men det känns inte heller helt ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0