Fyndarn

Yes, thats me young folks!

Fasiken vad jag har fyndat bra denna vecka. Detta med att inte ha några pengar alls.
I tisdags innan jag började jobbet sprang jag in en snabbis på Åhlens bara för att kolla läget. Där hittade jag en mobilladdningshållare som var på rea, hade kostat 60:-. Så jag tänkte 25 spänn är ju inte illa pinkat. När jag kommer till kassan knappar tjejen in och säger att det blir 10:-. Då var det tydligen rea på reapriset haha.

Efter jobbet gick jag tillbaka och kollade lite och såg att dom hade gummiskydd till Ipod på halva reapriset också. Även Ipod armband, men då var den förpackningen uppbryten & hörlurarna fattades så sa till i kassan och fick den då för 17:- och 2 gummiskydd i lila och rosa färg för 27:-.

Hade även sett i elgigantens reklamblad att dom hade en canons skrivare där för 399:-. Så fick låna pengar utav Janne eftersom jag är i behov av en skrivare lite nu och då. Så då kom jag hem med en ny skrivare också. Var även och kollade på Brandworld efter joggingskor och hittade ett par för helt okejpris och såg även bra ut för 500:-. Men dom får följa med hem när jag fått tillbaka på skatten vilket jag hoppas jag får nu i veckan.

Annars idag fyndade jag en byrå ifrån ikea i serien malm för endast 150:-. Så billigt undan tror jag absolut inte jag skulle ha kommit ifall inte pappa hade varit på hugget imorse. Det var tack vare honom jag har den hemma här nu full i kläder. Dessa byråer kostar annars mellan 700-1300:- kr. Så jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0