Idioti

Tror dom verkligen att ALLA som bor i detta hus antingen är vaken kl 08.00 på morgonen eller har lämnat lägenheten för att fly till jobbet?!

Verkligen inte. Jag vaknar utav att jag tycker grannen ovanför är idiot och börjar möblera om kl 08 på morgonen, kanske drar soffan som låter som gnällspikar mot golvet. Men till slut inser jag att så är det nog inte alls. Vore nog ganska idiotiskt.

Istället funderar jag på om dom börjat sanera som dom skrivit dom ska göra. Ta bort nå fogshit som tydligen är miljöfarligt. Men i min vildaste fantasi kunde jag väl inte tro att dom skulle behöva typ såga eller vad jag ska säga för att få bort det. Utan mer bara slita loss det.

Inte kunde jag kliva utanför dörren och kolla heller för jag kände inte för att klä på mig bara för att öppna dörren för att se vad som stod på. Så istället kämpade jag mig upp och in i badrummet för att klippa sönder lite bomull som jag blötte och tryckte in i båda öronen. Då dämpades ljudet tack och lov så jag fick somna om. Sen sov jag faktiskt skönt till halv 12. Så då när jag vakna och hörde mig för ifall dom fortfarande arbetade så var det sådär underbart tyst. Så nu för ungefär en timme sen började dom igen.. Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0