Long time no seen

Yessir indeed!

Det har verkligen varit alldeles för längesen. Men jag har faktiskt haft mina orsaker.

För det första så hela hösten och vintern har jag jobbat som en galning. Så därför har jag känt att jag inte haft orken att skriva massa inlägg om ingenting egentligen.

För det andra så har jag haft fullt upp med att flytta tillbaka till min far, men där stannade jag ju så klart inte länge. Men än så länge har jag kvar mina grejer där men det ändras snart också. Och så klart är jag lycklig över det. Kan nog inte bli mycket bättre. Eller jo, med ett jobb som jag kan gå till fem dagar i veckan skulle mitt liv vara topnotch.

Det är ju lite skönt nu att man är lite ledig men i längden kommer jag inte kunna vara lika avslappnad som jag är denna vecka. Men jag har tagit mig i kragen och skrivit in mig på arbetsförmedlingen, skickat in papper till akassan så jag ska bli medlem där. Så om inget jobb kommer min väg nu den snaraste framtiden så kan jag åtminstone få lite pengar via den vägen. Man måste ifall man ska kunna överleva.

Nej, här ska jag kanske inte sitta. Det blir te och en ansiktsmask nu, lite frukost kanske också? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0